Reklamacie
Jako konsument masz trzyletnie prawo do złożenia reklamacji. Po zakupie przedmiotu i stwierdzeniu, że jest on wybrakowany, wadliwy lub uszkodzony w transporcie, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami po wykryciu błędu. Za rozsądny czas na reklamację produktu uważa się zawsze dwa miesiące po wykryciu wady.
Reklamacje dotyczące widocznych wad należy zgłaszać przed montażem i użytkowaniem produktu. Dlatego zachęcamy do sprawdzenia produktu przed montażem. W przypadku reklamacji nie zwracamy kosztów dodatkowych, takich jak koszty instalacji, ani żadnych innych kosztów.
Jeśli produkt jest niezmontowany, zorganizujemy bezpłatną wysyłkę zwrotną, skontaktuj się z nami, a udzielimy Ci dalszej pomocy. Możesz również samodzielnie zorganizować wysyłkę zwrotną. W takim przypadku nie ponosimy odpowiedzialności za dostawę i nie zwracamy kosztów wysyłki.
Jeśli wada zostanie wykryta przy montażu produktu, poprosimy o zdjęcia produktu, na których widać wadę.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji zrekompensujemy koszty zgodnie z obowiązującym prawem ochrony konsumentów.
Zawsze staramy się rozwiązywać problemy natychmiast, ale w przypadku sporu stosujemy się do zaleceń Rady ds. skarg konsumentów. Jako konsument możesz również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowego rozstrzygania sporów, którą znajdziesz tutaj.